Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 6 Januari 2011

Suara berkumandang diruang radio…

Yup…walaupun saya agak busy minggu ni..tapi saya tetap terasa nak menulis sesuatu untuk tantapan korang yang sudi bukak blog saya ini.
Huhu..Malam ni saya akan bersiaran diradio ERA….wakakakaka…(JANGAN NAK PERASAN WAHAI ZuLAIQA)…HEH..Dj Terengganu.fm kat RTM terengganu…actually, saya hanya jadi DJ untuk waktu-waktu tertentu sahaja…bukanlah hebat mana pun…saya pun tak fikir saya dapat banyak sangat, just buat mana yang boleh..
Radio..radio..radio…saya bukanlah DJ sebenarnya…saya biasa untuk jadi MC selalu..tapi bila ada peluang macam ni, takkan saya nak lepaskan pulak….soo..saya pun accept ajelaahh…
Saya pun tak taulah orang dengar ke tak Terengganu.fm ni kan…tapi memang dialu-alukanlah…terutama pada pelajar dari university saya sendiri kan..maka saya harap kita boleh berjumpa diruang udara…cewah…ayat tak boleh blah…hehe…
Okey geng-geng UMT…dengarlah SUARA SAYA diruang radio Terengganu.fm ok..=) hehe..jumpa disana..=) Frekuensi 88.7……^_^

3 Komen-komen:

Unknown berkata...[Reply to comment]

aiseh..aku takde radio..ko rakam la,pastu letak dlm blog

Mr.TN_SkY berkata...[Reply to comment]

wah! really? dj oo..nice2 hehehe

Wan Gerrard berkata...[Reply to comment]

wah dj ea, terbaik2 ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..