Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Ahad, 16 Januari 2011

Kesilapan adalah 'SIFU'

woo....Tajuk kali ni macam serius pulak bunyiknya kan..
Nak buat macam mana...


Memang minggu ni busy dan serius, tak ada masa yang disia-siakan...Betul lah orang kata, kalau kita busy, masa kita makin terancang..tiada lepakan atau buang masaan (rosak grammar bm aku) yang overdose...


Cumanya...bila busy, kuranglah pulak persediaan ke  kelas...alamak...maluuu...


Pagi tadi punyalah berat mata nak bangun tuk ke kelas Dr.Siti..(berat tak tahu berapa kilogram sudah)
Bila dah sampai ada sesi soal jawap...kemudiannya, saya rasa macam tak konfiden ajer....kesejukan dan nervous...(alasan jerrr..)


Dr.Siti pun pun perasan atas ketidak confidentnya saya itu, dia tambah-tambahla tanya soalan..( padan muka kau eqa) huhu...


Memang rasa sogan pun ada..tapi yang penting saya try jugak menjawap..(jawap atas bantuan orang jugak..fuhhh...)


Pengajarannya ; Lebih bersedia masuk kelas walaupun kita dah memang tau kita tak sempat...kena jugak buat-buat sempat....


Yup...KESILAPAN ADALAH TITIK TOLAK KEPADA KEJAYAAN, BUKAN TITIK NOKTAH KEPADA KEJAYAAN...


hmm..pikir..pikir untuk atur masa lebih baik....^_^

2 Komen-komen:

LinE PuTih LiNe HiTaM berkata...[Reply to comment]

bile nk kawen.. jwp2..
nak bape org anak... haha

Norzulaiqha Binti Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@LinE PuTih LiNe HiTaM uh???? hahahaa...apakah soalan mu ini???hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..