Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Rabu, 26 Januari 2011

Hari Penyelidikan UMT dan Test...

RINDU YANG MEMBARA.....
TIADA YANG MEMBELAI JIWA...
haha......jiwang pula tertiba kan..hehe....
Nak gambarkan rindu yang teramat pada BLOG saya ini...Bukna niat tak mahu update, tapi masa tak ada untuk saya luangkan bersama blog saya ini..hehe

Pagi tadi sempat singgah ke Dewan Sultan Mizan, ada program Hari Penyelidikan UMT....
Datang bukan main..bila dah pusing-pusing dalam, terjumpa kekawan...
Tanya la mereka, ' Ada attenden ke kalau datang pameran ni?'

Kawan jawap,' Ada,,,, kat luar...pergilah tengok'....

Saya tak terus la pergi tengok,....jalan-jalan dulu,..ambil gambar apa yang patut...

Rasa hebat jugak UMT ni...terbangga sekejap...macam-macam penemuan yang dapat saya tengok time tu..
Haha....(macamla tengok semua..bajet lebih)
whatever la...saya baru sampai depan pintu gerbang....tunjuk rajin sikit bawakla file....

Ocean..ocean..singgah kejap ke Lautangraphy....


Ingat mula-mula ada parti besday tadi...penuh belon atas kepala...rupanya, pameran...jom..jom..huhu

Nak ambil gambar apa sebenarnya ni..abang kacak botak tu ke,frame tu ke...atau poster? Konpius sebentar...

Aik..macam budak sekolah je..kita kat mana ni? a'ah, memang ada budak sekolah datang...yang berdiri tu mungkin cikgu dorang kot..(memandai je..)



Ini part saya syok sendiri dengan spek mata bosar untuk tengok TUTTTT...eh....jangan pikir bukan-bukan( ke aku yang pikir ni?) Actually, spek 3D yang hebat...tgk Skrin tu, boleh nampak softcoral seriusly macam real...so saya jadi 'kera jumpa bunga  sebentar ketika ini......^_^

Hehe..my senior yg comey...why so cute kak?


Rozel? a'ah....ni penyelidikan buat aiskrim guna ROSE...

Tarraaa....tengok..saya dah kate tadi....buat aiskrim..(tapi tak macam aiskrim pulak)




Time jalan-jalan,round-round situ, jumpa pulak dak 2 orang ini..Junior saya,,,,terus posing maut...ehh...tak baik...lom maut lagi..hehe..


dalam laut ni,,,,ada orang tu ar...nampak tak? tak pakai swimming suit pun....


Saya cuma nak tekan kuda laut tu je sebenarnya..nampak menonjol dan bergaya pulak...(mintak maaf yang lain)...

Wah..kat sini,, kita boleh nampak orang bergaya...bukan untuk pergi annual dinner ya...tapi memang gaya presentor yang hebat...


Ohohoh...saya nak tekankan orang yang pakai spek tu..dia senior saya..hai abg harith..(mesti dia tak puas hati saya amik gambar tanpa kebenaran)
.^_^

Haha..ini bukan botol jual taucu yer...tapi ini hasil penyelidikan tentang penyu....a

haha....suka yang tengorak kat meja tu....nak sentuh, tapi ada arahan 'sila JANGAN SENTUH'...patutnya tukar' SILA JANGAN tak SENTUH'...


Ok..sekarang kita tengok pameran gambo pulak yer...bukan gmabar artis yer....


Bila dah abes..keluarlah kan..takkan nak duduk kat dalam sampai esok...huhu....apa-apa pun,congrate pada semua yang menjayakan hari penyelidikan....(huhu....tengok dari jauh jer)

Bila dah abes semua.,,,.pergi kelas pulak...

6 petang ,ada test...walawehhh...saya study tak? study la jugak..pulun baca benda-benda....
sebelum 3 jam masuk exam ada kakak demo saya a.k.a bekas senior saya yang baik, kak shida post gud luck dan tag nama saya dalam FB beliau...mekasih kak..




haha...yang pengomen firssstttt sekali tu la pensyarah saya,Mr.Yong untuk subjek ini....hehe..yang Jang Ojang tu pulak pegawai lab saya yang sangat sporting....

Abis lepas exam...semua mintak pensyarah saya bagi markah bonus..haha,..tang mana nak dibonuskan tak pasti..tapi saya pun  harap benda yang sama....

Yang menarik tapi psiko adalah arahan soalan.: jawap soalan betul 2markah, jawap salah potong 1 markah, tak jawap, tak dapat markah...(amik ko..pilihan ditangan anda..hehe)

Dan saya? saya pikir 2 markah tu ajer...tak pikir pulak nak tinggalkan soalan yang tak tau.(.ngongek jugak aku ni...Strategi tak ada dalam menjawap..adoiiii....)

Apa pun, tak apalah..semua dah selesai....lalalalala~~~ doakan je dapat result baik-baik...saya doakan juga kawan-kawan saya dapat result OK....

All iz well....!!!!


Nota tangan kaki: hmmm....esok balik rumah..selamat tahun baru cina bagi yang menyambutnya..^_^

3 Komen-komen:

Bunga berkata...[Reply to comment]

wahhh...lawa betul kolam ikan 2..hehe..

Zulaiqha Zulkifli berkata...[Reply to comment]

huhu,....bunga yg comey. tgk ar sape ambik...lalalala....^_^

anamizu berkata...[Reply to comment]

wahh3 meriah betol...
cik ana suke belon manyak2 tu!! ngee~~~


recent post : |baju bundle haram ke???|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..