Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Rabu, 12 Januari 2011

Pengalaman Pengacara Nona..

Nak tahu..pengalaman saya jadi pengacara NONA? 
huhuhu....=)


Hehehehe..itu dalam mimpi je tu..tak adanya muka saya ni jadi pengacara NONA nya…

NYONYA mungkinlah gak..hehehe…Saja je nak wat tajuk gempak…sedangkan sebenarnya tak seberapa pun..huhu..

Saya memang jadi hos pun tuk satu majlis makan malam (Malam Anugerah Kepimpinan Pelajar 2010) yang agak besar bagi saya selaku pelajar...

Saya berganding dengan dua orang jejaka yang sebenarnya kami bertiga boleh dikatakan sudah biasa jugaklah dengan suasana majlis, tapi entah macam mana nervous kali ini lagi UP sebab cuak jika audiens try dibanding-bandingkan kami dengan MC-MC yang sebelum-sebelum ini yang lebih hebat…malu kot…


Masa rehearsal , terus terang saya katakan, boleh dikatakan memang HANCUS sehancus-hancusnya…mana taknya, sampai tak tau apa yang dicakapkan..hehe..


Tapi after 2hours, kami prepare sebaik mungkin..dan Alhamdullilah, masa majlis yang betul-betul, kami berjaya buat sebaiknya..kalau ada slek pun hok yang kcik-kecik yang boleh di cover-cover lagi.Bayangkanlah….daripada gred E boleh naik jadi gred B… memang nak saya THANKS lah buat Agus, Hans dan Mazzaid Mazlan…

Walaupun ada perkara-perkara yang kita kena perbaiki, tapi secara overall semua dah OK…=)
Okey…rasa itu ajer pengalaman yang leh diceritakan … lebih kepada perasaan kot…huhu…



p/s:yang paling tak boleh lupa, kena catwalk sebelum naik pentas..hehe…^_^

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..