Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Selasa, 18 Januari 2011

Progress kena cepat, baran kena kurang.!!!

Haha....

Yup...saya sedar...walaupun saya mempunyai otak yang sukakan keamanan..keseronokan..tapi saya tetap tak boleh lari dari berdepan pada masalah atau tekanan, saya masih perlu banyak belajar...kenapa saya kata macam tu, kerana saya akui bila berdepan dengan tekanan, saya memang boleh buat kerja...tapi MUKA saya sangat 'menarik hati' bagi sesiapa yang melihatnya...hahahahha ..( sangat BOHONG)

Tapi begitulah..untuk menjadi konon-konon terbaik, saya sering meng'nyakit'kan hati orang lain tanpa DISEDARI..OMG!! sorryyy...
saya sememangnya tidak sengaja....saya tak sengaja....

Sebab itu ORANG BIJAKZ PANDAI kata,' TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR, TERLAJAK MUKA MASAM, TAK LEH GOSTAN'...Huhu...

Sememangnya..saya tidak akan mengatakan WORDS yang tak baik bila HATI PANAS atau mood BARAN sampai, tapi mungkin orang nampak RAUT WAJAH saya yang MAKIN SERIUS.....( Oh...saya tidak sengaja untuk buat muka begitu...PERCAYALAHHH..OH..TIDAKKK!!)

Hmm....Saya guna entri kali ini untuk muhasabah diri saya sendiri..moga-moga saya akan lebih bersikap SABAR dan TABAH  dalam menghadapi COBAAN tekanan yang mendatang..walaupun mungkin dari pelbagai aspek...Ya, saya sedar, saya bukan SEMPURNA..dan saya sentiasa mencari-cari kesempurnaan...( WALAUPUN PASTINYA SUSAH) 

Progress harus berjalan... Kerja bukan sekadar SIAP, tapi KUALITI diUTAMAKAN...betul x? huhu....Apa pun, saya mencuba..tiada istilah MALAS lagi...AMIN...( HARAPAN BUKAN MAIN...HEKHEKEHEK)




(wakakakaka....gambar-gambar poyo dalam simpanan...)

1 Komen-komen:

bukan photographer berkata...[Reply to comment]

sebut2 progress ni terus aku ingat pita..=_=
jom jadi model aku nak??haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..