Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 13 Januari 2011

Saya yang KELIRU....

Keliru...keliru...keliru....

Nak pilih mana satu? Nak pilih yang mana? Waaa...ini sangat memenatkan kerana susah nak wat discussion tentang sesuatu hal yang belum pasti..

Bukan pilih antara dua jejaka ke apa yer..BUKAN..BUKAN...huhu..tapi ini berkaitan dengan study...

Saya kena ambil kerja projek akhir tahun....tapi sekadar dalam problemo sama ada 'APA BIDANG SAYA PATUT PILIH?'

Hm...semua lecturer akan kata : "PILIHLAH yang kamu MINAT"....

Yup....saya kena pilih....minat kerja luar..minat scuba yang teramat-amat....adeh....( sambil mengeluh) hmmmm....apalah aku ni...tak tau nak buat apa...hehe....

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..