Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Selasa, 18 Januari 2011

Hari ini...Hari Selasa...Kenapa?

Fuh....pagi-pagi bangun dah kena menghadap kiosk Rakan Muda yang baru dibuka hari ini...

Hmm...sememangnya hari ini adalah hari yang boleh dikategorikan paling FULL...sungguh...

Saya sudah siapkan kerja, cuma kena banyak baiki kerja...Saya ada idea tentang kerja FINAL YEAR PROJECT.....idea dah ada...Esok bincang balik dengan Mr.Liew ( Pensyarah COral ku yang sangat pakar)
Bincang tentang tajuk, dan bincang bagaimana saya nak carik tajuk yang paling sesuai dengan JIWA saya....

Hmm...pertamanya, saya rasa nak TANAM coral....YANG Kedua nak buat Healing Coral...Masalahnya, nak cari idea tu yang perlukan semangat membara....

Hmmm...Malam ini ada kelas malam...Academic Writing Skill...Sampai pukul 10.00 malam...
Perut pulak dah kelaparan sekarang walaupun baru pukul 4.00 petang...Macam mana tak laparnya, bila tak makan nasik yang banyak macam selalu....Makan BUBUR jer,, tekak pulak sakit,...rasa pedih-pedih...aduhhh...

Oklah...saya pun tak ada mood yang BANYAK sangat tuk pikir hal-hal remeh temeh ni...cukup sekadar saya luahkan untuk saya rasa sedikit LEGA....

^_^ Jumpa lagi dalam entri yang akan datang...^_^

1 Komen-komen:

ceQ`Julia berkata...[Reply to comment]

salam singgah
sambil folo blog awak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..