Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Ahad, 23 Januari 2011

Sahabat Blogger, saya orang baru.. Blogger UMT, saya sayang...!

Seharian duduk dalam bilik...menelaah jiwa...

Murung gara-gara hilang suara...Yer..saya orang baru dalam group Sahabat Blogger..Waaahh...nama SAHABAT tuu..moga-moga kita semua mampu menjadi sahabat yang BAIK...=) amin...


Bila tak BACA, maka tak cinta..Bila dah BACA, rasa nak FOLLOW pula..hehe...soo..bagi semua blogger-blogger sekalian..janganlah ada segan atau gap antaea kita...moga kita semua boleh bersahabat...walaupun dalam dunia BLOGGER...^_^


Perkenalan ini moga-moga dapat diteruskan dari semasa ke semasa...Banyak luahan rasa, cuit mencuit yang boleh kita cipta bersama...

Tidak dilupakan jugak kelab blogger UMT...kelab? wah..naik taraf oleh Zulaiqha Zulkifli..Tak perlu buat proposal...hehe....bestlah dengan korang semua....

Tinggalkan komen yang terpantas...saya akan berjalan-jalan dan follow anda semua ok...=) Thanks a lottt...^_^

11 Komen-komen:

bukan photographer berkata...[Reply to comment]

"sahabat yang BAIK" ada maksud tersirat tu "BAIK" tu font besar..kan..kan..kan?? :P

mohd zhafri berkata...[Reply to comment]

blogger utm mau terjah...

AdyBudika berkata...[Reply to comment]

http://adybudika.blogspot.com/ heheheheh...terjahhhhhhhhhhhhhhh

ummu shazwani berkata...[Reply to comment]

hoyeah..kite jiran la..saya student unisza..bile2 free bole la jumpe..hihi..

nik rosmawati berkata...[Reply to comment]

salam kenal,

sy blogger dr umt.tp ex umt la :)

Fahmi Mazelan berkata...[Reply to comment]

sy blogger baru juga..:)..tumpang lalu..:)

bunga berkata...[Reply to comment]

sy bunga..heee..blogger baru..suka tengok gambar kat pantai 2...

Norzulaiqha Binti Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@bunga mekasihhhh..hehe...ramai ingat tu bukan sy..sdgkan mmg sy..hehe...

Nurul Shafiqah Mohamad Sobri berkata...[Reply to comment]

http://pqahcool.blogspot.com...blogger tegar dr UMT...hahahaha ~_~

Hedzir Karim berkata...[Reply to comment]

http://sportsoftball.blogspot.com/

bloghok berkata...[Reply to comment]

aku pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..