Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 18 Ogos 2011

Siapa gerangan FOLOWER belog aku yang ke 333

Ok...entri ini bukan apa..sahaja nak menghilangkan kebosanan...
Siapa lah yang jadi follower yang ke 333 ni yer.. Aku akan buat entri special untuk dia, Insya-Allah...



Muka sedang menunggulah konon ni..Erk......




dan terus menunggu....siapa gerangan 333 ni.....siapa..siapa...?

Alamak...tertiba muka serius pulak..

Hari ni tak seseronok mana.. Kena setelkan proposal dan slide presentation untuk final year project...Dah lah tak sihat....





Benci dan tak suka....





Muka bosan mcam ni..muka menunggu. [tapi taklah senyum rasanya macam ni..]





Oklah..entri membebel dan syok sendiri saya akhiri dengan TERIMA KASIH..
Bye...saya jalan dulu yer....




Moga esok saya lebih happy...ANDA juga...


0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..