Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Isnin, 15 Ogos 2011

Frust..Yer..saya sangat FRUST!!

Okey..kenapa entri bunyi seperti sangat frust?

Adakah saya baru putus cinta?
atau saya sedang berputus asa?

Oh nooo...

Masih tak percaya saya sedang frust?

Try tengok bukti ni......
Haaaa..nampak kan MUKA saya FRUST....
Fuhh..sangat frust..
Cuma gambar ni saya tak menonggeng kerana menjaga tatasusila dibulan Ramadhan ^_^





Napa saya FRUST sangat nih??




Nampak tak muka frust ni? Bawa diri...jalan KELUAR pun tak tahu mana dah...
eh..eh..mana ni..





Dapat lihat dari wajah ini... nampak kan muka frust...bukan apa....Tadi tengok TV....
Kekasih lama saya Datuk Lee Chong Wei...








Berlawan BADMINTON dengan.......




Lin Dan menang larrr...
Seperti biasalah bila menanglah ini merupakan peluang untuk tunjuk badan...euwww








tak apa......
dia dah wat terbaik dah,,,
Memula chong wei (22-20) , pastu lin dan (14-21), pastu last lin dan (23-21)...




fuhh..frustt...





Sikit lagi nak menang kot..aishh..kesian bekas kekasih ku ini..tak apalah..nak wat camne....




Tapi mujur ada yang wat saya tersenyum....





Nampak kan saya senyum semula....




sebab nampak seseorang..yang kacak bergaya...







Young..Man Utd punye game tadi...dia penyelamat kedua selepas Rooney....huhu....menjadikan Man UTD menang 2 gol..YEssss....GooooLLLL (sumber)



Berlawan dgn West Ham. Brom..dan RESULTNYA.....





Nota jari-jemari: Mesti ada yang bengang nih..Maaflah bagi yang anti-Man utd yer.. Wa peminat Man Utd la awak....hehe..^_^

4 Komen-komen:

Zuewairy berkata...[Reply to comment]

hohohohoho.. yg tu jer kecewa.. relaks:)

Cik Rara berkata...[Reply to comment]

eh itu pakwe kita lah. oh lee chong wei madukan kite dua.. haha

Zulaiqha Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@Zuewairy..hehe..nyaris nak menang..mana x kecewa ..

Cik Rara: hehe..baiklah=) kite jd madu ek..eh..lupe, dia dah jd ex la dgn saya..hehe

Tanpa Nama berkata...[Reply to comment]

oh ya..cik zuliqha minat sukan ape ye?minat main badminton ke?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..