Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Selasa, 21 Disember 2010

Part 2: Siapakah saya?

Tup tap tup tap tengok-tengok dah 21 haribulan sudey...saya belum lagi beli tiket balik Terengganu nih...Rasa nak balik 1haribulan laa....Sebab 2hb Jan 2011 sudey start kelas bah...
So..untuk mengelakkan MOOD lari kerana kepenatan..maka saya nak plan beli tiket SANI jam 10.30 malam pada 1hb....

Hmm..bercerita tentang cuti ni..rasa kejap je..tengok-tengok dah nak abes cuti je..memang cepat yer masa beralun...beralun? apakah? hehe...masa berlalu sebenarnya..
Hmm..tapi apa boleh saya katakan..bila kita dah makin menginjak dewasa...kita akan lebih bersedia menghadapi masa mendatang....Betul tak?

Time tu kita dah tak takut untuk menghadapi masa-masa sukar kita..kita mungkin lebih bersedia..Cerita hal sedia tak sedia ini...saya sebenarnya nak berkongsi perasaan ketidaksediaan saya tuk berdepan dengan RESULT saya yang bakal keluar tak lama lagi...rasanya tak lama lagila kott...based on time..=)

Maka saya rasa GUSAR...ceh..ayat nak bajet jep..hehe...Saya bukanlah rajin sesangat kat kampus tu..tapi time exam try jugak la tuk mempulunkan diri..maka saya dah cuba sedaya mampu...sedaya mampu tau ..bukan mampuss..hehe..hmm.so saya harap result yang bakal keluar ni menyenangkan hati dan perasaan saya juga meng'happy'kan mama dan abah saya..FULL STOP..

HUhu...OK..sedutan entri sebelum ini(link) saya telah menceritakan hal sedikit demi sedikit tentang diri saya yang serba kekurangan ni kan...maka saya harap korang paham la saya buat entri kali ini pun tuk jadikan PART 2 bagi saya punya sedutan yang sebelum ni..(sedut jangan tak sedut)..

Terpulang la korang nak baca ke tak...kalau orang kate..'Den tak tanyo pun' saya tak kecik hati atau menangis terguling-guling kerana saya rasa itu hak mana-mana pihak utk mengutarakan pemikiran mereka..Saya angkat HORMAT tuk orang yang nak bersuara..(KAta negara DEMOKRASi kan) hehe..
Maka saya juga tanpa segan mahupun silu tuk berkongsi cerita lagi..tentang diri saya..=)

hari tu dah sampai nombor berapa ek?

13 kot kan?

so apa lagi tentang saya?
no..14...

14. Saya suka makan..yup..memang suka makan...terlalu suka..mujur metabolism agak CERDAS, maka saya berjaya juge lar memaintainkan berat badan ini..yeszaa..
cuke makan..makan..makan..=)


15. Saya tak suka Fasha Sanda...hehe..kenapa? sebab saya memang tak suka..Oh tidak..
Waaa..dislike..!


16. Saya suka makan ayam..yer..walaupun saya tak lah expert sangat memasak, tapi ayam adalah kegemaran saya...huhu..


17. Saya juga sangat suka kalau berdebat..haha...debat tentang benda2 ape2 jela..tapi tu kadang-kadang masalah bagi saya..sebab boleh buat gaduh beb...adoihh..


18.Saya suka kereta yang baru dikeluarkan oleh Proton...Lekir namanya..Walawehh..nama klasik tuhh..hehe
Wow...saya nak kereta ni...cantik kan? kan? hehe...( TETIBA HATI MEREWANG-REWANG)

19.Saya juga mudah terasa,,...adakah kerana EGO saya tinggi bangat? tak kot..tapi saya jenis kalau rasa betul....maka saya akan cuba membetulkan kebenaran tu..kalau saya salah..saya akan try juga tuk memperbaiki balik yang salah..memang saya macam tu..=)


ahh...berapa agak-agak tahap ego korang pulak yer?

20....Walaweh..dah yang ke 20 dah.anggap lah itu sebagai tanda umo saya sekarang baru 20tahun....hehe..saya suka blog saya..( apalah..perasan sudah aku ni) haha..saya baru suka..sebab apa? sebab ada NUFNANG? 
hehe..mungkin kot..sebelum ni type sorang-sorang..baca sorang-sorang..tak mau share-share...skrang meh lah baca..meh la baca..haha..macam-macam la DUNIA ni..
How to used it exactly? (blurr)

Okep..saya tak lah pengemar cerita tentang diri..
Tapi dalam blog ini..saya akan menceritakan tentang diri saya dan kehidupan saya..juga kehidupan dunia luar..dalam pelbagai genre umur..pelbagai genre kisah...=)

Bila orang merasa dirinya besar,dia lupa akan salahnya,hanya sahabat yang setia sanggup membuka matanya.

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..