Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Sabtu, 25 Disember 2010

Hari ni BESDAY ABAH SAYA!

Yup...salam semua...apa khabar? huhu...

Entri ni khas buat abah saya yang ada tengah main poker tu..pagi tadi tepat jam 12.00 malam saya dan adek-adek dah wish besday siap nyanyi-nyanyi lagi..time sedap-sedap nyanyi tu..tetibe kat luar bunyi bunga api..hebat tak? hehe...pastinya itu bukan bunga api tanda besday abah yeer...tapi mestila orang-orang kat luar tu sibuk sambut Xmas...ada Santa Kelaus kot...hehe..



Dua-dua gambar ini bukanlah pada waktu berjalan dengan abah (tuk sambut besday) haha..tapi antara gmbar-gambar yang saya-suka...
Dua lokasi dan hari berbeza..baju juga berbeza...warna dan brand je sama..itulah abah ku..REDMAN..hehe...

Actually kami hanya bermain bowling je..Kat ampang point je pun..huhu..

wahaha..gaYA abahku bermain bowling..
Caayahhlah abah..hehe...
Selamat hari Jadi abah..=)

si kecik ni pun tak lepaskan peluang main boling...prestasi?haha..boleh laaa...huhu

saya? perghhh..tangan keras...tak begitu perform kali ni..(wekkk)

Ni adik laki saya..haha..gedikzz je mamat nihh...huhu

resultnya....tak mo cite...agak2 sendiri jela..

ada ROUND ke-2...tapi tak amik result nya...huhu

Buat abah..

Eqa doakan semoga abah panjang umur dan murah rezeki yer...eqa sentiasa doakan abah sukses selalu...=) Segala pengorbanan abah tak mungkin eqa lupakan..Terima kasih kerana menjaga, melindungi, mendidik, memberi makan minum dan membesarkan eqa serta adek2 dengan kasih sayang (walaupun sangat strict) tapi eqa faham...hmmm..pepun...inilah abah saya.. yang garang...tapi penyayang..(cewahh..suka lah abah kalau eqa cakap gitu) huhu....^_^


0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..