Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Jumaat, 24 Disember 2010

Mulakan hari dengan SENYUMAN...

"Be the change you want to see in the world."
Gandhi


Smileeee.....huhu...good...mulakan pagi korang dengan senyuman k..=)
Walaupun hari ni bukanlah 1 Oktober (Senyum Sedunia) tapi alaaa....xperlu bulan la tuk wat korang senyum kot...
Kang pergi keje ke...gi beli sarapan ke..pergi solat Jumaat ke,senyumlah pada orang keliling korang k..tak rugi pun cenyummm.. Percayalah...=)

Ingat tau..
Smile, it doesn't cost anything and it makes other people feel good, so you have nothing to loose! 

Ok...sambil tu saya selitkan sekali vedio ni ek..( sebelum tu korang tutup lagu yg memekak kat bawah tu ek) ...
be happy..=)




so..apa lagi?


Boleh je nak senyum camni....(kalo terasa cam kambing pun tak apa..)
walaweh..kam..bingg pun senyum beb...

apa? Tak mo senyum??


aik..kambing ni pulak senyum lagik laee? tapi ni spesies lain nih...ko takkan sombong sangat kot?

TAK MAU..MALAS...BANYAK KEJE..KO APA TAU...

Apa? tak mau jugak senyum? issyy..kenapa susah sangat nak senyum ni...?

TENGOK..kan dah kene paksa senyum....nampak  tak?camnii..camni...

tapi nampak cam HODOH je senyum camtu...

Alaaa..yela..yela...Ok lahh...ok lah...aku senyumlaaa.macam ni OKEY TAK?

Ko ingat ensem sangat ar senyum camtu?

Oit...uncle atas ni lagi senyum ensem wo dari ko..nampak ikhlas jee..wat malu beb..

haha..anjing laut ni pun tomey...hey..baik ko senyum elok-elok..cepat...!!


E'ele..sampai hati samakan aku dengan 'mereka'? ini....Okkk....


Abes tu?


Taraaaaa......!!!  tengok...aku dah senyum sudahhh!!! yey!! peace....ensem tak?ensem tak?


hmm...Ok..Ok...penat swuh senyum..haha..Ensem la..ensemla..



1.2.3.SNAP!!sAYANG semua...apalagi cenyuMmm....=)

4 Komen-komen:

E.d.Y berkata...[Reply to comment]

senyumlah..senyumlah..ahai...cik mek molek...hehe

Ain Zulaikha berkata...[Reply to comment]

senyuman yang membawa sejuta makna tuh.. hehehe

Norzulaiqha Binti Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@E.d.Y hehe...wa.wa.wa..ada mat kilau laaa...kilau seh..hehe

Norzulaiqha Binti Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@Ain Zulaikha hai zulaikha...name kte came( ejaan lain) hehe...thanks komen cini ek..=) senyum mmg berbilion makna pung..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..