Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Ahad, 26 September 2010

Why life is ssooo busyy...?

26 September…
Ya…tak ada apa menarik pada tarikh ni? Sapa kata…setiap hari adalah hari tebaik kita semua sebenarnya tau….

Hehe….oK…tak ada apa nak cerita sebenarnya…cumanya…aktiviti ku terlalu padat..aduhh…bayangkan hari Jumaat yang lepas saya  patut bangun jam 5.30pg…tapi apa yang terjadi bila saya terbangun jam 7pagi dan lalu tertinggal bus..Percaya tak?haha…sapa yang akan percaya kan..tapi hakikatnya begitulah terjadi…

Barulah saya sedar bahawa.TIDUR itu sangat penting…dan saya tak suka sia-siakan waktu tidur.
Bila tidur cukup..maka hati pun akan lebih senang..susah nak marah..moody pun dapat dikurangkan,produktiviti kerja jugak dapat ditingkatkan…hm…gitulah…

Tapi..bila TIDUR TAK CUKUP ginilah jadinya..memang saya tak cukup untuk beberapa hari..dan saya tak bangga untuk itu..tapi apa boleh buat..saya redha je…masalahnya saya dah cuba sedaya upaya untuk menjadi seorang yang berDISPLIN..saya mahu jadi orang yang patuh pada JADUAL yang difikirannya…malangnya…saya tak berkemampuan..aduhhhh…sedih la …

Then hari yg seterusnya saya kena jadi MC...tapi tak ada suara..serak..serak...tapi tetap jalankan tanggungjawab,Allhamdullilah..program Beach Clean Up yg disertai oleh pelajar2 dari 5buah sekolah berjaya dijalankan dengan baik.....

Tak pe..tak pa…saya pujuk diri saya sendiri..saya yakin saya boleh BERUBAH…saya akan cuba guna kan masa dengan lebih baik..kurangkan BERCAKAP walaupun saya tahu itu adalah HOBI yang tak boleh lari dari diri ini..hehe..=)

Ok…saya sedang menyiapkan slide untuk presentation..saya  mengharap SANGAT pada presentation ini.Moga saya Berjaya unutk menjalankan presentation..Amin..Ya ALLAH,bantulah hamba-Mu ini…

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..