Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Sabtu, 18 September 2010

Cuti dah abes,,,,,nak balik UMT sudah,,,,,=(

Ahh...
cuti dah abes...ya..yang pastinya apa boleh saya konklusikan disini.....masa memang bergerak dengan laju..dengan pantas..tak terasa pulak tengok2 dah abis rupanya cuti ku..MACAM MANA ni?
e'ele...macam mana macam mana pulak saya ni...sedarlah diri wahai Zulaiqa Zulkifli...anda itu pelajar..buatlah gaya pelajar yer...
hehe..

ok..ok....so..malam ni...jam 1030malam ni dah nak balik naik bus SANI...apa bas SANI? ada tanya kat saya,'Zulaiqa,ko tak takut ke naik bas SANI..?'
perghh..soklan cepu PERAK...cepu segala cepula..hehe..
adoii...nape tanya lagu tu wak? tak baik tau..jgn kerana nila setitik,rosak susu sebelangga..
AJAL n MAUT berada di mana-mana...

MAkanya.......bukan salah BAS sekiranya PEMANDUnya yang mengantuk..BUKAN salah BAS kalo terBABAS kerana pemandu nak tidur 'SEMENTARA' ke SELAMANYA??.sama jugak analoginya buat pisau dan pembunuh diri..nak salahkan PISAU ke kalau orang tu yang nak bunuh diri? pendek kata..manusia yang menjadi PUNCA segala permasalah...dan kepada MANUSIA lah seharusnya kita persalahkan..bukan benda yang TAK BERNYAWA...ada paham??hehe..kalo paham bagus...nah coklat...=)
Moralnya...berhati-hati...ingatlah orang tersayang..ok??

Okey....esok akan saya curi masa untuk update FB dan blog..(walaupun tau bukan orang baca pun..haha)
walaupun saya menulis secara perasan dan melulu...tapi tak kisahlahhh..nak belajar jadi blogger..tak apa kan?
sambil-sambil kongsi cerita...sambil-sambil tu dapat belajar jadi penulis..perghh...PENULIS tuh...
hehe..jangan terkejut la kalo tiba-tiba ada novelis nama ZULAIQHA ke..haha..(naik tocang sudahhh)

haha...ok,,,ok,,,,sebelum saya melalut lebih panjang sehingga tertinggal bus..maka baik saya bersiap-siap ke,,bersalam-salaman ke...berpeluk-pelukan ke..(alaa..macam selalu kita nampak kalo kat bus stop,,mak peluk2 anak tuhh) ahh..mcm tula....hehe......

Pepun..mmg tak tahan gak rasa jiwa ni bila kena tinggalkan family..(wahh..terlayan jiwang) ..yela...mana taknya..rinduu wooo..mama yang suka masak..abah yang suka belanja barang..mintak je apa,insya-Allah abah tlong belikan..thanks abah...
raya yang best dengan family tak sama rasa dengan WANG ringgit...apa raya dengan wang ringgit? ANGPOW laaa..buat-buat tak tahu pulak yerr..hehe

Wah..panjang dah ni..kang menguap pulak baca ni...isy...jgn2..jangan mengantuk...plesss..
hehe..ok..jumpa lagi...dengan ini ada sedikit gambar terbaru saya...


0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..