Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Sabtu, 11 September 2010

Pembakaran Al-Quran: Tindakan bunuh diri AMERIKA via Terry Jones



Assalamualaikum...dan salam sejahtera.

Aku percaya ramai dah tahu tentang pembakaran Al-Quran yang dirancang oleh Terry Jones ni..
Tuk pengetahuan semua..aku tak beraya pada hari ni..kenapa? Kerana aku rasa tak semangat langsung tuk beraya..Tamabahan memikirkan bahawa Islam sering ditindas oleh kuasa-kuasa besar.Aku sering berduka cita dengan hal begini.

Maka mereka pilih 11hb September 2010 adalah agenda yahudi untuk mencipta  fitnah ke atas umat Islam dan untuk menghalalkan tindakan  Amerika membunuh umat Islam di seluruh dunia. 11 Sept tidak ada kaitan dengan Osama dan dunia Islam. Bush sengaja membunuh rakyat amerika demi mencapai matlamat penjajahannya ke atas dunia Islam.

Apakah Terry Jones tidak memikirkan kesannya? Adakah beliau telalu untuk memikirkan apakah yang bakal terjadi sekiaranya dia membakar ratusan Al- Quran tu? Wahai Terry Jones...tidak boleh sedarkah????
Aku tertanya-tanya..apakah dia HILANG AKAL?Adakah dia sedang mencabar jihad UMAT ISLAM??
Lalu.....mungkin kerana telah disedarkan bahawa apa yang dilakukan nanti adalah tindakan yang BODOH..makanya keluarlah statement 3 jam yang lalu dalam : http://www.theaustralian.com.au/news/world/terry-joness-koran-fire-protest-plan-burns-out/story-e6frg6so-1225918479142

PASTOR Terry Jones won't burn copies of the Koran in Gainesville, Florida tonight, but his son said: "I can’t speak for the future."

Dan akhirnya.. dia tak jadi nak membakar Al-Quran...


Alhamdullilah.......Jika tidak...Waallahualam...
Kepada seluruh umat Islam..terus berdoa semoga tiada lagi serangan2 menghina ISLAM lagi selepas ini..Walaupun,aku sangat sakit hati dengan Terry Jones ni..Katanya dia hanya membakar Al-Quran bukan membunuh manusia.Apasal lak? Bila dia membakar Al-Quran,dia juga seperti membunuh hati seluruh umat ISLAM...
lihatlah video ni..:






Kesakitan hati ku tetap terasa...Semoga Allah melindungi kita semua.Insya-Allah...

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..