Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Jumaat, 17 September 2010

Alaaa.....cuti nak abess....=(

Haha..tak ada apa nak kata..
Cuma terasa gak nak type..
Sekarang jam dah nak menujukkan kul 5 pagi..Gamaknya solat subuh nanti baru aku tidur la..
Hmm...maklum la bila kerja ( asement) yang patut dibuat berselang seli dengan kerje..ni la gamaknya yang terjadi...

hehe..siap aku wat post kat FB...
sape2 yg tak tido lagi sila 'like' post aku..hehe..bole lak cmtu..bosan beb layan keje yang bagi aku ni BUSANN jerr..so aku saje2 ar nak try tgk sape yang like tu means dorang tak tido lagi..hehe..boleh lak gitu ek...konon aku perlu teman la...hehe..last2 keje ntah ke mana....padan muka aku..

Hmm..tetibe kan rasa sedeh...
Kenapa? Apa taknya...hari ni dah masuk 17hb....
18hb aku kena balik umah..eh umah pulak...UMT lorhh..
alaaaa..mama..abah..bantal peluk....TV...ayam goreng yang mama masak punya la sedap...semua benda kene tinggal..alaaaa...

Camne...? Camtula...balik Terengganu,...
Kayuh basikal tua aku..pe tua-tua? cakap baik sikit tau..basikal comel..hehe..tuk ke kelas...alaaa..
Kelas lagi..assignment lagi..adoiii.........COBAAN..COBAAN..COBAAN..(cam cite P.Ramlee) la pulak..huhu..

Then...aku kena gak teruskan hidup..ceh..macam berat sangat bebannya...

Buat FAcebook ku..buat Blog ku,...adoii..baru nak meng'aktifkan' Blog..dah kena balik UMT..alamatnya kurangla aktifnya ek..xpe..xpe...akan ku try tuk aktif2 kan..
mane la tau bole jd penulis ke..ah? angan-angan la...tak salah kan?hehe

Pepun,...i'll try...hehe...

K laaaa...nak sambung wat keje...Tau dek abah kalo aku tak tido lagi ni pastinya kene SOUND tak boleh bLah punya nanti..alaaa..
Berapa banyak 'alaaa' lar..hehe...
Okla..c ya...=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..