Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Jumaat, 17 Julai 2009

Hari baru permulaan yang baru....

Assalammulaikum..
Salam perpaduan kepada semua ...
Sudah masuk 3 hari aku berada di UMT.
Pada mulanya aku agak kegugupan...
maklumlah...orang baru..
Romate2 ku lebih berusia dariku...ada yg lepasan poli,dip dan stpm...
hmm...aku agak segan dengan mereka ni.maklumlah dorang lebih berusia dari aku kan..kira aku paling junior la...
Nasib juga aku berjumpa kawan-kawan ku bekas budak2 matrik.Ada yang sama matrik,ada jugak yg berbeza....huhu..
Dapat jugaklah aku bersama-sama meluangkan masa dengan mereka..
Setakat ni..aku dah berjumpa Kinah,Huda,Ida,Ummi,tin....mereka baik-baik blaka.walaupun kos yg berbeza,namun sedikit sebanyak menceriakan hari ku...
Namun,tidak dinafikan aku tetap merindui familyku yang tersayang..doa sahaja menjadi senjata semoga mereka sentiasa berbahagia di rumah...
Setakat ni aku dalam keadaan baik..cuma agak terkejut memandangkan keadaan bilik ku yang kcik2 belaka...susah aku nak explainkan disini..Namun,apakan daya kan...nsib badan..nak tak nak,terima ajalah..
Berbeza dengan asrama lelaki...mereka lebih best...kondusif,luas...maklumlah...dorg golongan minoriti...so dapatlah banggunan baru yang baru disiapkan...Masih ada banggunan yang masih belum habis siap...
Hmm..makanan kat sini boleh tahanlah...tapi xleh kalahkan makanan kat umahla...hehe...
Aku sekarang tak berapa sihat..sakit tekak ,selsema n tak sedap badan skit...tapi tak pelah..dugaan kcil je ni...
Aku akan lalui malam orientasi pada 19hb..dan mungkin padatarikh tu baru aku mendapat lebih banyak maklumat tentang kos yang aku amik ni.huhu..
Oklah..berjumpa lagi dilain waktu..huhu...

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..