Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 9 Julai 2009

Esok Penentu Segalanya..

Assalamulaikum.. Salam sukses pada semua pembaca...

Tidak banyak yang ingin ku luahkan hari ini..

Cuma ingat menyampaikan perkhabaran bahawa esoklah tarikh penentu bagi pemohonan e-rayuan ku..Jam 12tgh hari...

Aku amatlah berharap rayuanku diterima...agak kecuakan jugak aku di buatnya...Aku berdoa sangat agar aku dapat IPTA.

Tapi kalau aku tak dapat macamne?Aisy...janganlah..nanti aku nangis tak henti2 lagi...

Adeh...berdebarnya hati ini...waaaa.......

Apa jua keputusan aku terima dan akan ku khabarkan dalam blog ini...fuh...gelabah sampai sejuk badan di buatnya..adeh.

p/s-Doakanlah kejayaanku....
terima kasih..
"Selemah-lemah manusia ialah orang yg tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yg telah dicari"
( Saidina Ali)

1 Komen-komen:

keretasorong berkata...[Reply to comment]

segala yg berlaku ader hikmahnya...

^_^

jgn berhenti "berharap"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..