Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Jumaat, 10 Julai 2009

Hari yang dinantikan....

Assalamualaikum.....
Salam sukses pada semua pembaca...
Semalaman aku tidak keruan..takut pun ade,berdebar pun ada..Maklumlah,aku dah merasai pengalaman 'pahit' sebelum ini..
Aku tidak boleh menahan perasaan tuk menanti jam 12 tengah hari..Sememangnya,benarlah kata orang 'Penantian itu satu Penyeksaan', namun aku yakin Allah Maha Pengasih dan Maha Pemurah...Aku sentiasa berdoa agar ada rezeki ku untuk ke IPTA,walaupun dahulu aku agak takut jugaklah..
Alhamdullilah...akhirnya aku berjaya menempatkan diri ke IPTA dengan kos pilihan ku.
Tepat jam 12 tengah hari,aku terus ke laman web MOHE,semasa nak check,fuh..baca doa dulu..dan aku terus tekan Id aku dan no matrik ku...
Dengan penuh berdebar,aku lihat di skrin terpapar ini....
NO. KAD PENGENALAN / MYKAD
9010081***** NAMA : NORZULAIQHA BINTI ZULKIFLI KATEGORI : N - Kategori Matrikulasi/Asasi Sains NOMATRIK : MS0818525128
TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut : KOD PROGRAM : GS40NAMA PROGRAM : SARJANA MUDA SAINS (BIOLOGI MARIN) IPTA : UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU (UMT)URL SURAT TAWARAN : http://www.umt.edu.my/tawaran.php
Lalu,tanpa di pinta air mata ku laju jer membasahi pipiku..
Menangis kesyukuran..
Alhamdullilah , Alhamdullilah , Alhamdullilah...
Bersyukur sangat..
Dengan air mata yang masih turun tak henti-henti,
aku terus mendapatkan abahku,
aku bagi tahu abah' eqa dapat masuk U'..
Abah terus datang peluk aku dan....
kami bersama-sama menangis keseduan...
Aku tahu abah bukan insan yang mudah menangis
tapi inilah yang telah berlaku..
Aku lihat abah turun menangis bersamaku...
Tika itu aku dapat rasakan kasih sayang abah yang cukup suci dan tulus dalam hati abah... aku benar-benar sebak..
Babak syahdu beberapa minit itu ditangisi dengan kesyukuran..
Aku telefon mama tuk khabarkan perkhabaran baik itu..
Mama juga bersyukur sangat..
Ya Allah,ku bersyukur atas rahmatmu ini..Amin...
p/s-kepada semua kenalan,terima kasih kerana doa kalian semua..Hanya Allah mampu membalas segalanya..
"cinta kepada bunga akan layu,cinta kepada manusia akan berpisah dan cinta kepada ALLAH s.w.t akan abadi"

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..