Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Selasa, 16 November 2010

Program SCORE A : Peluang tuk aku? Wah....

Hai..hai...

Assalamualaikum...salam ukhuwah fillah....

Wahaha....lamanyaaa tak update blog ku ini..hehe....
hmm,.,.,,hari ni adalah hari sebelum hari raya haji.....Aidlhadha...hehe..
Balik rumah....kat rumah la skrang ni...
hmm....sekarang ada hobi baru kat rumah....
Nak tau apa? KARAOKE.....hehe....aduhhh....bayangkan saya ni yang tak pernah-pernah nyanyi ni..tapi kat rumah lak terjebak.....just for fun only...hehe

Ada kisah lain sebenarnya nak kongsi...
tentang benda baru jugak...hehe..bukan kisah hantu atas meja saya kat kampus ye....tapi ni kisah baik yang mungkin saya terbuka hati untuk join...kalau ada berminat berkongsi cerita  bersama-sama dengan saya tuk join pun tak ada masalah...program score A dalam E-data...huhu....bukan  semua orang tau,tapi ramai sebenarnya tau...saya baru nak menjebakkan diri....hehe

Cuma itula masalahnya....abah tak bagi...bagi dia takut mengganggu pelajaran ku...hmm..bagi ku,tak ada yang mengganggu pun...saya bukan buat full time pun..just tuk bantu masyarakat apa yang patut je...

Anyway..time cuti semester sebulan ni, saya  nak try...mula2 pegi KHUSUS dulu...pastu baru pikir JAUH dalam lagi..hehe...

^_^
Sape2 ada pandangan tentang hal ni, boleh roger-roger saya OK...=)

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..