Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Isnin, 21 Mei 2012

Stress datang lagi.FYP lagi...

23 hari bulan Mei 2012
23 hb...mei...
ya.... tahu..tahu...

Alhamdullilah hari ini 21...
belum lagi 23hb. Sempat ke edit segalanya ni?
Penat rasa menghadap thesis ini.

Stress? Jangan cakaplah. memang mengamit rasa KETABAHAN yang Maha HEBAT.

dulu rasa nak sangat SCORE A untuk FYP ni. Sekarang rasa "alamak, susahnya nak be good'

Saya just nak luahkan jer.
Makan pun tak lalu, just makan ayam goreng jer. Esok last dapat peluang untuk menaip. hari ini nak tak nak kena  setelkan segala.

Result macam ape ntah., saya pun tak leh nak kata apa. RISAU jugak lah dibuatnya.
Lecturer dah mintak baiki. Semalam kononnya nak stay up tapi malangnya ada meeting.

Meeting tu tanggungjawab jugak, thesis pun tanggungjawab gak. tapi tak apalah, pergi ajer. Balik dalam jam 1 pagi. Memang mata kuyup kayap lar tengok laptop. Pastu tidurlah. tak sempat nak baiki apa yang patut dibaiki.

Plannya nak terus hantar draft kedua bahagian result ini hari ini ( Isnin) sebelum jam 5 petang, tapi gamaknya sekarang dah jam 3 petang. Mana sempat kot.

SV saya memang baik orangnya, selalu sabar jer dengan sikap ku yang 'last minute' punya orang. Yup, saya suka STRESS sebab stress boleh buat saya bergerak lebih pantas daripada asalnya.
 Tapi macam ni selalu, boleh sakit jantung saya dibuatnya.

Okeyla, rasa macam dah luah sikit ni, legalah sikit. Moga saya dapat siapkan sebelum jam 5 petang ni. DOAKAN ya :)


~ Speed semakin di MAKSIMUM kan semaksimum yang BOLEH.!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..