Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 23 Jun 2011

Zahiril Adzim Punca Segalanya..

Ok...Tajuk macam pelik je kan..

Dah lama tak bukak blog sebenarnya..tiada masa?
Alasan sebenarnya tu..

Sesungguhnya aku suka menulis..

Kalau dah mula menulis, susah berhenti. Bosan mungkin orang baca.
Okey, entri hari ini guna bahasa diri 'aku' pula... Entri sebelum ini guna SAYA...
(suka hati akulah, blog aku kan..haha)
Tukar angin kejap, menulis mengikut mood...Aku adalah aku..saya adalah saya..
Orang yang sama, tiada beza.

Baru 20 minit lalu, buka blog Zahiril Adzim.. Siapa dia? Ok..saya pun awalnya tak kenal pun nama tersebut.. Siapa? Siapa?

Tekan link : http://zahiriladzim.blogspot.com/

Kemudian nampak header blog yang menarik (bagi aku...)



Untuk kawan-kawan yang kita suka.....

Tajuk blog beliau mungkin. Tapi, memang aku perasan, ada selit 'Untuk kawan-kawan yang kita suka.....' ni dalam entri-entri beliau.

Entri-entri beliau nampak sempoi tapi menarik dan bermakna. Suka dan senang baca. Mudah faham dan menarik. Siapa yang tak kenal dia, Pelakon. Tapi melalui tulisan, dia nampak berbeza dengan pelakon yang ada sekarang. Lebih nampak seninya, bukan sekadar artis biasa.

Suka. Tertarik. Membuatkan dia antara punca saya buka semula blog yang dah usang ni.

Macam satu azam baru untuk hari ini (harap-harap hari-hari) untuk update blog aku ini.
Ye..aku jenis ekstrovert person.Suka ekspresikan apa perasaan aku kepada sekeliling aku.
Maka blog boleh jadi alat untuk aku pergunakan ...Salah ke? Rasa tak salah kot..
Siapa yang bermasalah dengan sikap aku tu bolehlah hubungi aku untuk bantu aku sikap aku ini k...

Tak apa...yang penting aku tahu memang tak dapat puaskan hati semua orang, tetap tak apa, bak kata Zahiril Adzim, biarlah yang baca blog aku untuk kawan-kawan yang kita suka...bukan yang suka kita..

Tertarik dengan blog beliau... (angau pulak aku ni...)

3 Komen-komen:

cikSukaSuki@AL berkata...[Reply to comment]

ailebiyu Zahiril Adzim, sorry terluah perasaan kat sini.

best kan blog dia. jiwa penulis dia ni

Anif Abdullah berkata...[Reply to comment]

haha.. blog dia mmg best.. :)

Illyani Ismail berkata...[Reply to comment]

haha saya sangat gila kan beliau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..