Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Rabu, 25 Januari 2012

Bila cuti baru update blog !!

Dah semak samun dah belog aku ni..
siap jumpa tapir, itik, ayam dan macam-macam dalam belog yang 'pathetic' nih.....waaaa..



Hmm...sekarang ada kat rumah. hari yang ke-4 rasanya dah mencium bantal sendiri dalam bilik sendiri.
KUALA LUMPUR?alahai..bukanlah tempat yang PERMAI untuk bercuti ye pun. Jam sana..jam sini..sesak sana..sesak sini...Oh tidakkk..

Tapi nak buat macam mana, memang sinilah tempat lahirkan aku.

So...balik niat bulatkan hati untuk jumpa mama, abah...dan adik-beradik..

Alhamdullilah..
Aku happy..
Aku berpuas hati..
Aku tak nak dan berjanji untuk tidak katakan BOSAN (dalam bahasa melayu)..ataau dalam bahasa omputihnyer BORING..
Siap ada berkaraoke .. Bukan sorang-soranglar..ada geng dengan family larrr..hehe

Ini sekadar gambar hiasan. tapi memang muka ku.


Whatever is...

I want to used my precious time with my family dengan sebaiknya..

Sesungguhnya, aku rasa rindu pada mama, pada abah.. pada semua..
Atleast...
terubat sikit rasa rindu yang mencengkam di jiwa nih..=)

with mama.. =) 

hmmmm.....
Belog kesayangan yang tak diupdate sejak 2 bulan lalu, i'm sorry.
Aku bukan tak nak update engkau wahai belog ku, tapi aku takut nak menaip..
Aku takut keluarkan ayat-ayat tulisan daripada hati sebab aku tidak cukup masa untuk menghadamnya.

Pendek kata : AKU TAK CUKUP MASA untuk nukilkan diari hari-hari aku..

Ini memang penuh....dah tinggal kenangan dah.....


Nak kata aku perdana menteri (tak tahu kenapa aku jadikan PM sebagai contoh.aishhh) memangla bukan..
tapi aku memang tak sempat nak update belog. Aku tak nak la nukilkan sesuatu yang hanya membuatkan orang menguap macam sekarang ni, tapi ntahlah...kadang-kadang seni menulis datang dan pergi begitu sahaja ibarat angin (cewahh..bermadah itu perlu)....

Tak dinafikan banyak suka duka pengalaman aku lalui sepanjang semester baru untuk jadi FINAL YEAR student di kampus UMT aku. Nak cerita panjang.

Ya...sebagai marine biology student bukan mudah...:(


Jadi..
Aku pendek kan ayat : Segalanya buat aku jadi kuat. Bukan kuat dari segi otot kaki atau tangan, dan sememangnya aku tak ada SIX pack or SEVEN pack sekalipun. tetapi aku kirakan KEKUATAN dari segi DALAMAN.

Aku sure korang takkan mampu nampak yang DALAM-DALAM..jadi korang janganlah nak mengada-ngada nak tengok yang dalam-dalam ok..



Ok..thanks.. sebab baca.. esok saya try update lagi..(macam la ada orang baca..hahahah..gelak sorang-sorang) Bye..

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..