Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Rabu, 9 November 2011

Raya Haji Tahun Ini..

Biasa jer raya hari ini.
Simple jer..tak ada apa nak dikisahkan.
Pengalaman yang mungkin sama dengan orang lain jugak.Bezanya adalah tahap kasih sayang ibu bapa, adik beradik, tahap amal ibadat dan mungkin bilangan cuti.



Mood sebenarnya sangat releks.. cuti bermula dari 3hb November 2011. hari ni dah 9 November.. Kiranya dah genap 7 hari aku duduk, makan, lepak kat rumah. Alhamdullilah sangat tapi yang tak berapa bersyukur banyak lagi kerja bertangguh. Memang budaya balik rumah selalu 'tugas' dilupakan kah? Oh tidak..

Memang terasa masa bergerak begitu pantas macam roller coaster. Baru nak rancang tentang masa depan.Haha.. Tetapi...apa yang penting...



Aku dapat bersama dengan orang yang tersayang...



Dapat makan sedap2..haha... (gila makan aku nih)
Saje amik gambar blur2..try teka..haha



Dengan abahku juga.... Banyak ayat motivasi dilemparkan pada ku...tetapiii...




Aura positif dalam diri pulak masih kurang ... Kenapa pulak nihhhh...Aiyaa..Sebab mungkin kurang motivasi diri kah? banyak berfikir sangat kah? Aku pun tak pasti....

ya ampun...aku dah mungkin tak betul kah? Aku dah buang masa kah?
Camon larr Zulaiqha.......




Jap..nak berfikir.... Kena makan banyak budu aku ni rasanya... Masa muhasabah diri.. Mungkin... aku banyak dosa.. Dosa ..Ye dosa... sedih pulak rasa...


Firman Allah yang bermaksud: “Ceritakanlah kepada mereka kisah kedua-dua putera Adam (Habil dan Qabil) menurut yang sebenarnya ketika mereka mempersembahkan korban maka diterima daripada salah seorang daripada mereka berdua (Habil) dan tidak diterima dari yang lain (Qabil). Ia berkata (Qabil): Aku pasti membunuhmu! Berkata Habil: Sesungguhnya Allah hanya menerima korban daripada orang yang bertakwa.” (Surah al-Maidah, ayat 27)

2 Komen-komen:

bloghok berkata...[Reply to comment]

pinjam beskal bleh?

kingbinjai berkata...[Reply to comment]

untuk menaikkan sifat positif kene rajin bersyukur dan mengucapkan tahniah pada org yang layak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..