Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 1 September 2011

Aidilfitri Pertama ku...

Assalammualaikum.....dan Salam Syawal buat semua..

Macam mana raya sayang-sayang semua? 
Mesti best dan berbahagia kan.. Masa ni lah raya bersama keluarga.. Saya pun tak terlepas dari merasai suasana raya..bermula masa malam raya sehinggalah dah masuk hari raya ke-3 dah ni..

Kejap jer rasa..4hb dah kena balik UMT...Memang terasa berat di hati, tapi demi tanggungjawab ku turutkan jugak (cewahh...ayat pancing undi..) hehe...

Walaupun wa tau muka macam amik feel..tapi ini ikhlas punya muka tau...
haha... saya tak tanya pun duit raya pun sebenarnya.. 
Gambar tu cuba fitnah saya jer sebenarnya..






Dengan mama ku sayang...Mama, i love you...

pastu...



kami ziarahi kubur arwah nenek Hawa....




Kami bacakan yasin......dan.....
Sesungguhnya, kami rindukan arwah.......
Al-fatihah................



Eqa ada buat entri khas tuk arwah nenek Hawa...Kalau nak baca, boleh KLIK SINI


Rinduuuuu.....sebak...




Lepas ziarah kubur, kami ke Beranang pulak...
Kami balik kampung.....
Jumpa nenek belah mama pulak.....



Rindu kat nenek juga....
Arwah atuk dah meninggal....tinggal nenek..
Sayang nenek sangat....


Ni mak tam.................
yang baik hati....dan sporting....



This is my mom..hehe...mama, cantiklah dia..hehe



Ok..ini minah pelahap suka kan kuih  tat..hehe







Dengan anak-anak buah........





Dan ada photoshoot poyo sikit..haha..









Selamat Hari Raya...Maaf Zahir dan Batin....


Dengan ini juga..saya share sekali video ini...
Apabila kita asyik duduk termenung memikirkan nasib diri di sini, merenung jauh mereka di sana hidup penuh keseronokan dan kegembiraan, namun masih tak sedarkah kita tentang hakikat erti kebahagiaan yang sebenar? Ceramah daripada Dr. MAZA.




Terima kasih kerana membaca..salam sayang dari saya, Zulaiqha Zulkifli....

5 Komen-komen:

fadhli adzemi berkata...[Reply to comment]

best cite raya die.. sy pon sama.. tp malas la tulis.. cukup tuk kata BEST..

bukan photographer berkata...[Reply to comment]

selamat hari raya senior..saya baru nak daftar jadi student UMT taun ni..hehe

Zulaiqha Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@fadhli adzemi hehe..xpe..paham dah..hehe..mesti la best kan..hehe

Zulaiqha Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@fadhli adzemi hehe..xpe..paham dah..hehe..mesti la best kan..hehe

Zulaiqha Zulkifli berkata...[Reply to comment]

@bukan photographer huhu....cewah....junior la sgt kan.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..