Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Khamis, 10 Mac 2011

Saya GEMBIRA??? Benarkah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Rasanya dah lama pulak tak menaip sesuatu kat blog saya yg usang ni..

Bukan sengaja tak nak menulis apa-apa, banyak sebenarnya nak cerita..Tapi akibat kenkangan masa, maka menjadi satu tabiat bila melengah-lengahkan mengepos entri....sayangkan?
Apa jua keadaan, sekarang saya mencoret sesuatu untuk perkongsian bersama...

Ok...entri kali ni khas untuk semua yang selalu mengikuti belog ni...Walaupun saya tak merasakan saya ada pembaca setia, tapi konon-konon macam perasan sekali sekala konon mcam ada la..hehe..

Soo....saya sekarang ni memang dalam CONDITION : Stable....hehe...Boleh kata stable...Dengan tajuk 'GEMBIRAKAH AKU?' hehe..saya menjawap,SAYA GEMBIRA.... walaupun sememangnya banyak masalah, banyak kerenah duniawi yang perlu kita redahi, terokai dan selesai..(amik ko...bahasa terlebih), tapi tak apa, saya anggap ini semua sebagai satu cabaran sebagai PEMIMPIN..

Pertama sekali, kita sebagai PEMIMPIN ni sendiri kena bersihkan hati. Tak boleh berniat bila ada kuasa, gunakan untuk sekat kuasa orang bawahan..( Kalau aku jumpa orang macam tu, kasi penampor setepek boleh?)
Pemimpin patutnya memudahkan,tak bermakna memanjakan, tapi sekadar pembantu pemberi jalan....

Saya memang happy bila mana saya diberi peluang untuk merasai sendiri suasana kehidupan baru sebagai MPP... Ini bukan satu perkara MEGAH, tapi sebenarnya TAKZIAH juga buat diri saya...Napa takziah, kerana ada tanggungjawab berat dibahu...hope cukup masa, tenaga dan kudrat untuk melaluinya..Amin...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..