Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Sabtu, 24 Julai 2010

Perjalanan KONvo ....

Assalamualaikum...

Wahahaha....
Rindu pulak rasanya pada blog ku ini...maklumlah..dah agak lama jugak tak update blog...
Sejak akhir2 ni agak busy dengan Minggu Mahasiswa yang berlangsung bermula pada 18hb Julai sampailah 20hb....huhu....sememangnya aku agak busy dengan keje ku sebagai MC kecil-kecilan je...ditambah tiap2 selang sehari ada komitmen dengan anak-anak buahku tuk Kelab Gemersik ku...
Mungkin ada yang 'blur'..apa tu kelab Gemersik...
Kelab Gemersik nih adalah name bagi pengacara2 UMT..wah..pengacara siottt..hehe...

Salu aku agak kelewatan tuk menjengah ke tempat latihan..sorry guyss...mesti ingat aku saje2 nak curik tulangkan?hehe...pada hakikatnya tidak sama sekali...tapi busy tuk jadi MC sbnrnya...
Dari jiwa dan sanubariku..memang aku sayang sgt pada kelab Gemersik ku ini...minat koott...

Hmm...bercerita tentang minggu Mahasiswa,tak adalah banyak perkara yang menarik sangat...Tapi bolelah tuk dilayan tika rasa bosan dan bersendirian...Paling aku happy bler time majlis Penutupnya aku diberi peluang tuk jadi mc...sekali dgn Malam Puisi Kemanusiaan Gaza 2010...huhu..memang mencabar gak majlis ni sbb dihadiri oleh TNC( timbalan Naib Cancelor) hmm....tapi aku yang berganding dengan rakan sepejuangan K.Gemersik...jadi kurang skitla gugup disitu...huhu....Bukan happy apa...tapi rasa tu pengalaman yang baru bagi aku..tu yang agak happy skit..

Time tu Kumpulan Raihan dah dijemput sama...huhu...mmg agak gabra aku dibuatnya...Kalo part tersasul tu jgn ckpla...tp leh la cover2 skit...hehe..

Lepas Minggu Mahasiswa,diikuti pulak dengan Pesta Konvo sempena Pesta Konvokesyen UMT yang ke-8 2010...huhu...memang mencabar perjalanan masa aku kan? tapi selagi aku termampu,aku layaaannn jela,,,huhu..

Time hari pertama...semalam la kan...aku diberi peluang oleh senior ku yang ku panggil BUBU tuk menjadi MC tak formal tuk persembahan Irama Rakyat...termasukla Dikir Barat...memang agak kepenatan jugak la aku dibuatnya...tp Alhamdullilah...semua berjalan dengan baik walaupun ada beberapa kesulitan di atas pentas...

Okla....kene sambung hok lain lak lah...malam ni den update lagi ek...insya-Allah...=)


Setiap mata yang tertutup, belum bererti ia tidur........dan setiap mata yang terbuka, belum bererti ia melihat

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..