Luangkan sedikit masa bersama....

Luangkan sedikit masa bersama....

Sabtu, 1 Ogos 2009

UmT...vs H1N1??

Assalamualaikum.. Salam sukses semua.. Hari ini..aku tidak banyak yang aku ingin titipkan disini..Tika waktu ini..semua romate ku yg lain sudah berlayar dalam bahtera mimpi yg mungkin indah2 belaka..Aku jer yg x boleh tidur lg... Hmmm…musim H1N1 yg makin menjadi2 pulak aku tengok…. Aku tengok makin banyak universiti yg ditutup demi mengelakkan lebih banyak pelajar yg mendapat penyakit tu,UKM,UPM,UITM,UteM....banyak jer Universiti yg kne tutup... Baru malam semalam pelajar-pelajar yg menghidap simptom2 H1n1 dipanggil untuk mendengar sedikit taklimat dan mendapat sedikit pengawasan...Aku pulak tengok jer mereka dah mula pakai topeng muka..Ada gaya Zorro gak la... Aku sebenarnya nak jer pakai ni..Maklumlah,ini melibatkan nyawa...so sebelum sakit,baik kita bersedia dengan langkah pengawasan yg sepatutnya..Aku akui aku mmg agak malu gak kalo aku nak pakai toping tu time p kuliah ke pe kan...tp at least aku dah try my best tuk mengambil langkah yg wajar.... Bercerita pulak tentang kisah hubungan aku dengan budak2 kelas... Sekarang keadaan aku dengan budak2 kelas makin menunjukkan tanda-tanda yg positif..Mungkin mereka memerlukan masa untuk menerima aku kot..hehe..Tak pe...aku tak kisah pun tentang hal tu..yg penting aku tak menyakitkan hati org udah la....Yang penting nawaitu aku nak bersahabat..bukan tuk menyombong diri atau membangga diri... Oklah..time to sleep..hehe...hari ini cuti..Tak ada aktiviti yg boleh dalam keadaan ‘darurat’ seperti ini sekarang ni... Aku kena study lebih sikit sebab aku nak amik exam pertama aku tuk subjek Botany Aquatic pada 7 Ogos 2009...doakan aku ya kalian semua...Doa juga tiada penyakit berbahaya yg menyinggah pada diriku ini...Malah pada semua insan2 manusia yg ada di bumi Malaysia ni...Amin...

0 Komen-komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Celoteh Sayang..